/ OUTFITS /

WHAT STARTED OUT AS A SIMPLE ALTERCATION TURNED INTO A REAL STICKY SITUATION

 
 
 
jacket - cubus l pants&earrings - ginatricot l t-shirt - h&m l bag - diy l shoes - dinsko l lipstick - vivaladiva 119
 
Just spent my saturday night on an afterwork, without work, but lots of expensive drinks. The drinks got us concluded that why in buddhas middlename don't we have our own TV show?!?
But limited funds and a shitty camera can only get you so far. Still, awesomeness must be shared.
 
PS. These pictures make me realize I should go a photocourse.....or get someone other than my mom to eternalize my outfits.
 
afterwork / outfit / saturdaynight / surprise / swede
#1 / / Tess:

Snygg outfit! :) Kram

Svar: Tack snälla du!
Bohemhoe

#2 / / LORISSA LOVEBOMB:

Älskar brallorna, trots bildkvalitén. Jag måste banne mig också gå en fotokurs snart!!

sv: Ja, det var helmysigt :D Men så får jag stå mitt kast idag då jag vaknade med lite huvudvärk.

Svar: Vi kan gå tillsammans, redan hittat en liten minikurs här:http://www.fotografjannis.se/hjalp-mina-bilder-ar-suddiga/
Bohemhoe

#3 / / Paint a bucket - Linnea:

Sjukt snygga örhängen!

Svar: Tack, hittade de hos ginatricot på rean!
Bohemhoe

#4 / / Emma Berglund:

Svar; :)

#5 / / Anonym:

Riktigt balla byxor!! :)

#6 / / VERONICA - modeblogg:

Otroligt vackert! Riktigt snygg outfit :) Kram

Svar: Tack snälla du! bilderna är väldigt oskarpa men lovar bättre bilder i nästa outfit!
Bohemhoe

#7 / / Elin Jonsson:

Sv; Google it baby ;) Nevars, men länken till bilderna finns i inlägget och informationen om när kollektionen släpps läste jag på Damernas Värld :)

#8 / / ADARAS:

Superfin outfit :D

#9 / / mot plus:

snyggt!

#10 / / Clara:

Tuffa och snygga bilder!

#11 / / Annster:

Så fint :)

#12 / / Emma Grann Fotografi:

Snyggt!

#13 / / tyra mattisson:

snyggt :)

#14 / / Melanie:

Så fina örhängen!

Svar: Tack söta du!
Bohemhoe